BLOG

Tayfa Kafe Kitap Danışmanlık

NEDEN FACEBOOK REKLAMLARI ?

FACEBOOK REKLAMLARI Facebook reklamları, marka, firma bilincini yükseltmek, müşteri sadakatini sağlamak, web sitesi trafiğini arttırmak ve işletme için potansiyel müşteriler oluşturmak amacıyla kullanılabilecek bir reklam türüdür. Uygun maliyetler ile çalışan ve kullanıcıya önemsendiğini hissettirerek kişisel bir marka deneyimi yaşamasına destek olan Facebook reklamları, yaygın olarak kullanılan verimli bir dijital pazarlama yöntemidir. Tayfa Danışmanlık; deneyimli sosyal medya pazarlaması ekibi ile…
Devamı


1 Ekim 2018 0

E-TİCARET

E-TİCARET E-ticaret ‘in sunduğu kolaylıklarla oturduğunuz yerden hizmet ve ürünü kapınıza kadar getirmektedir. Son dönemlerde güvenlik ilkelerinin geliştirilmesiyle birlikte başta bir çok büyük marka olmak bir çok yeni girişimcinin mağaza sistemine alternatif olarak e-ticarete katılmasıyla oldukça yaygınlaşmıştır. Öyleki 2020 yılına mağazaların kapanacağı işleyişin sadece e-ticaret üzerinden olacağı düşünülmektedir. Bireylerin aktif yaşam ve aşırı meşguliyet duygusundan kaynaklı olarak ihtiyaçlarına…
Devamı


13 Ağustos 2018 0

GOOGLE ADWORDS

Google Adwords, Google’ın sunmuş olduğu bir reklamcılık hizmetidir. Google AdWords ile reklam veren kullanıcıların reklamları, aranan kelimeyle ilişkilendirilerek; Google arama sayfasında arama sonuçlarının en üstünde ve en altında yer almaktadır. Neden Google Ads? Daha fazla müşteri çekin. Web sitenize yeni ziyaretçiler çekmek, internet satışlarını artırmak, telefonla aranmak veya müşterileri kalıcı hale getirmek gibi farklı amaçlarınız…
Devamı


11 Ağustos 2018 0

TÜRKİYE’DE SOSYAL MEDYA KULLANIM İSTATİSTİKLERİ

We are social ve Hootsuit tarafından her yıl hazırlanan sosyal medya istatistikleri “Digital in 2018 in Western Asia” ismiyle yayınlandı. Özellikle dijital pazarlama uzmanları ve sosyal medya uzmanlarını çok ilgilendirecek/bilgilendirecek altın değerinde bilgiler var. Bakalım Türkiye’de 2018 sosyal medya istatistikleri gelişimi nasıl olmuş. DİJİTAL PLATFORMLARDA TÜRKİYE’NİN DÜNYA SIRALAMASI TÜRKİYE’DE DİJİTAL PLATFORM ANALİZLERİ Araştırmaya göre Türkiye’de kişi başı sosyal medya da harcanan süreler: Araştırmaya göre Türkiye’de dijital platform…
Devamı


29 Temmuz 2018 0

NEDEN DİJİTAL REKLAM?

“Sosyal medya nedir?” diye sormayı artık geçtik. Öyle ki son araştırmalara göre bir internet kullanıcısının ortalama 1.5 dakikada bir sosyal medya hesaplarını kontrol ettiği ortaya çıktı.Dünya genelinde ise 2 milyardan fazla sosyal medya kullanıcısından bahsediyoruz. Sürekli büyüyen sosyal medya kullanıcı sayısı yanında sosyal medya reklamcılığı denen kavramı getirdi. • Büyük şirketler sosyal medya reklamcılığının faydalarını…
Devamı


28 Temmuz 2018 0